Outdoor Running

Följ med på ett inspirerande löppass med en av våra löpcoacher! Vi möts upp i receptionen, och börja med en lätt joggingtur, följt av en funktionell uppvärmning och ett löppass.  Träningens fokus kommer att ligga på intervaller av olika slag, till exempel korta intervaller, långa intervaller och fartlek

running

small group

styrka

outdoor

glädje

cardio

Nivåer

  • Rörlighet
  • Styrka
  • Kondition
  • Koordination
  • Hopp

Nytta/Fördelar

  • Passet har max 15 deltagare, vilket gör att du kan få mer personlig feedback från instruktören.
  • Det finns även en facebookgrupp - följ länken för att se mer information om nästa träningspass! 
     

Tänk på

  • Alla ska vara ombytta och klara vid start tiden i receptionen.
  • Klä dig efter vädret.
  • Ta med dig en reflexväst. Om du inte har en egen kan du under passet få låna en av oss i receptionen.
  • Ha på dig skor med bra grepp om det är halt eller blött ute.
  • Spring aldrig skadad eller med någon form av smärta.

 

 

 

Nivåer

  • Rörlighet
  • Styrka
  • Kondition
  • Koordination
  • Hopp

Instruktörer

Inga pass denna vecka

Du kanske också gillar

Dela på Facebook