Spinning

Nybörjare eller träningsentusiast? Spinning är träningsformen som passar alla och är en av de mest effektiva gruppträningsformerna. Du kan enkelt anpassa din ansträngningsnivå genom att öka och minska motståndet på cykeln. Du kan jobba efter egen kapacitet, dagsform och ditt eget mål. Med rätt teknik på cykeln är spinning skonsamt med låg skaderisk. Vi erbjuder klasser som är 30, 45, 55 och 120 min. Välj det som passar dig bäst!

spinning

express training

cardio

glädje

intervaller

högintensivt

lågintensivt

Nivåer

  • Rörlighet
  • Styrka
  • Kondition
  • Koordination
  • Hopp

Nytta / Fördelar

  • Spinningskor är en fördel, du involverar fler muskler, får bättre ekonomi i rörelsebanan och genererar större kraft på pedalen.
  • Förbättrar konditionen och uthållighet
  • Stärker musklerna
  • Förbättrar koordinations- och koncentrationsförmågan
  • Ta med vattenflaska och en handduk.

Klasstyper

  • Spinning XT 30 min
  • Spinning 45 min
  • Spinning 55 min
  • Spinning 75 min
  • Videospinning 55 min

Beakta

  • Antalet platser är begränsade så boka i tid
måndag 21/8
Tid Typ Plats Instruktör Status  
07:30 - 08:15 Spinning 45 min Spinningsal (Blåsenhus) Sanna S platser kvar: 15 Boka
17:00 - 17:45 Spinning 45 min Spinningsal (Blåsenhus) Ulla-Kaisa K-H platser kvar: 9 Boka
onsdag 23/8
Tid Typ Plats Instruktör Status  
17:00 - 17:45 Spinning 45 min Spinningsal (Blåsenhus) Ulla-Kaisa K-H platser kvar: 12 Boka
lördag 26/8
Tid Typ Plats Instruktör Status  
11:35 - 12:05 SPRINT 30 min Spinningsal (Blåsenhus) Darren (in English) platser kvar: 20 Boka

Du kanske också gillar

Dela på Facebook